تــــــــو...


Avareh Marg Copyright © 1390 - 1394 All right reserved


من عشق را در تو
 تو را در دل
دل را در موقع تپیدن
و تپیدن را بخاطر تو دوست دارم

من غم را در سکوت
سکوت را در شب
وشب را در بستر
و بستر را برای اندیشیدن بخاطر تو دوست دارم

من بهار را بخاطر شکوفه هایش
زندگی را بخاطر زیبایی اش
و زیبایی اش را بخاطر تو دوست دارم



من دنیا را بخاطر خدایش
خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

برگرفته از: وبلاگ دوست خوبم ارام






http://up.ghalebgraph.ir/up/galebgraph/authors/hamidreza/Bahman94/3/10.png



†??'§ : :اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شیراز, فارس, فراشبند, تصاویر عاشقانه, غمگین, وب سایت رسمی اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شیراز, فارس, فراشبند, تصاویر عاشقانه, غمگین, وب سایت رسمی اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شیراز, فارس, فراشبند, تصاویر عاشقانه, غمگین, وب سایت رسمی اواره مرگ, Avarehmarg, javad13, behnoosh16, اواره مرگ, بهنوش, دهرم, شیراز, فارس, فراشبند, تصاویر عاشقانه, غمگین, وب سایت رسمی اواره مرگ, بازهم بی کسی رو چاره کردیم,
23 / 11 / 1390 1:16 بعد از ظهر |- اواره مرگ -|

C†?êmê§